Monday, March 2, 2009

salahkah aku?

Tak tercapai akalmu

Ku congak apa yang di depan ku
Sebelum atur langkah
Ku tahu kan ke mana
Tak mudah aku kan diperdaya
Dengan pujuk dan rayu
Hasut ku ke dunia mu
Sesungguhnya ku
Lebih dari yang kau tahu
Baik buruknya sesuatu
Slalu difikirkan dulu
Biar berdentum langit guntur
Yang menghempap diri ku
Tidak gentarkan tatasusila ku
Yang menggambarkan siapa diri ku
Biarlah bergoncang
Bumi di telapak kaki ku ini
Namun takkan ku rubah pendirian
Yang membuat aku menjadi aku
Mungkin sukar tuk difahami
Kerna tak tercapai akal mu
Jangan ku kau sasarkan
Sebagai mangsa yang kau sang mudah di rebah
Santun ku bukannya ku lemah
Mudahnya merosakkan dari membina
Mencemarkan dari memulia
Tak menghirau dari mengendah
Sesungguhnya ku
Lebih dari yang kau tahu
Baik buruknya sesuatu
Slalu difikirkan dulu
Mungkin sukar tuk difahami
Kerna tak tercapai akal mu
Biar berdentum langit guntur
Yang menghempap diri ku
Tidak gentarkan tatasusila ku
Yang menggambarkan siapa diri ku
Biar bergoncang
Bumi di telapak kaki ku ini
Namun takkan ku rubah pendirian
Yang membuat aku menjadi aku
Mungkin sukar tuk difahami
Kerna tak tercapai akal mu
Mungkin sukar untuk difahami
Kerana tak tercapai di akal mu
terkadang if sesuatu yg kita rasa n alami bukan mudah untuk org faham...heheheh...lyn je...xpe2..semua tu adalah kehendak-Nya...sabar je la Peah...mesti ada jln penyelesaian..
chaiyok2 peah...yang membuat AKU JADI AKU...

4 comments:

Ahmad Bo said...

on your last words.. terkadang if?? heheh bukan sama kah! heheh amboi!! layan elyana tak tahan !! kahkaka

tapak sulaiman skali!! takpon main tarik tali.. hahahha

paCat said...

main tarik tali.....




Hahahahahaha...



bg jela...



hahahaha...

gen2purpink said...

CA: awak2...heheh...wa layan je lagu pepe2222...mcm best...


pacat: jgn slh tarik dah la

paCat said...

tali pusat ~ cun !!